Τρίτη, Μαΐου 11

Να είναι υποψήφιος δήμαρχος στη Βέροια δηλώνει νυν δήμαρχος Δοβρά Χ Τσιούντας

Την απόφασή του να είναι ένας εκ των ενδιαφερομένων να είναι υποψήφιος δήμαρχος Βέροιας με το χρίσμα της ΝΔ δηλώνει σήμερα με δημόσια παρέμβασή του ο νυν δήμαρχος Δοβρά Χρήστος Τσιούντας.


“Αγαπητοί συμπολίτες, ο «Καλλικράτης» σηματοδοτεί πλέον τις νέες συνθήκες στην αρχιτεκτονική δομή της τοπικής αυτοδιοίκησης και θεσμοθετεί ένα διαφορετικό πλαίσιο λειτουργίας των δήμων με διευρυμένες αρμοδιότητες και προοπτικές. Δηλώνω σήμερα την πρόθεσή μου και τη διάθεσή μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο δήμο Βέροιας (όπως πιστεύω ότι θα ονομαστεί τελικά και όχι «Βερ γίνας» , καθώς η ιστορία της πόλης το επιβάλλει) στον οποίο εντάσσεται χωροταξικά και ο δήμος Δοβρά όπου υπηρετώ ως δήμαρχος μέχρι τώρα.
Η απόφαση αυτή να διεκδικήσω το αξίωμα του δημάρχου Βέροιας απορρέει αποκλειστικά από το ενδιαφέρον να προσφέρω στα κοινά, να βοηθήσω στην ανάπτυξη και καλύτερη πορεία του δήμου μέσα στο νέο θεσμικό πλαίσιο του «Καλλικράτη».
Η ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση υπήρξε και συνεχίζει να είναι συνειδητή επιλογή με ανιδιοτελή διάθεση προσφοράς και όχι προσωπικού οφέλους, αφού αρνήθηκα και εγκατέλειψα μια επιτυχημένη και οικονομικά επικερδή καριέρα στον τραπεζικό κλάδο.
Με όπλο την εντιμότητά μου, την αυτοδιοικητική μου εμπειρία, τη χρηστή και συνετή διοίκηση του δήμου τον οποίο υπηρετώ, την όρεξη και την ακούραστη διάθεση προσφοράς, την πρόκληση για τους νέους ορίζοντες που ανοίγει στην τοπική αυτοδιοίκηση ο «Καλλικράτης» και τέλος με πλήρη επίγνωση των ευθυνών και αυτοπεποίθηση, προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος διαβεβαιώνοντας ότι θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να ανταποκριθώ στα νέα μου καθήκοντα και υποχρεώσεις.
Αγαπητοί συμπολίτες, όσοι πιστεύετε στις δυνατότητές μου, σας καλώ να συμπαρασταθείτε, να συμπαραταχθείτε και να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου, με τον προσφορότερο και καλύτερο δυνατό τρόπο, σ’ ένα κοινό αγώνα και με στόχο ένα καλύτερο αυτοδιοικητικό μέλλον του δήμου Βέροιας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: